
Sprawdź swoje punkty programu lojalnościowego
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
– KARTA Z KODEM KRESKOWYM –
Organizatorem Programu jest :
DELFIN Spółka z ograniczona odpowiedzialnością , Spółka komandytowa z siedzibą w Nowej Wsi ul. Oświęcimska 52, 32-651 Nowa Wieś, NIP : 549 225 43 11 REGON 120233754 wpisana do Rejestru Przedsiębiorstw KRS pod numerem 0000747529, przez Sąd Rejonowy dla miasta Krakowa – Śródmieście w Krakowie ,XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
dalej występująca jako SIEĆ.
Regulamin określa ogólne warunki i zasady korzystania z Karty Lojalnościowej i jest dostępny na każdej placówce zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz na stronie internetowej www.delfin.pl
Celem Programu jest :
Nagradzanie Klientów za dokonywanie określonych zakupów w sklepach SIECI Delfin wymienionych w załączniku nr 1. Zmiana załącznika nr 1 nie wymaga zmiany Regulaminu.
Uczestnik :
- Uczestnikiem Programu może być tylko i wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Zaakceptowanie Regulaminu jest równoznaczne z oświadczeniem, że Uczestnik spełnia powyższe wymogi oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora, w celu kontaktu z Uczestnikiem oraz umożliwienia przekazania nagród, a także w celu uzyskiwania przez uczestnika informacji o dostępnych promocjach, a także innych informacji w zakresie marketingu i reklamy Sieci (dodatkowo w/w zgoda będzie potwierdzona odrębnym dokumentem podpisanym przez uczestnika) . Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na zasadach przewidzianych ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U. UE L119 z 4 maja 206 r., poz.113),
- Dane osobowe podawane są przez Uczestników dobrowolnie.
- Organizator programu jest administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 7 pkt. 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U. UE L119 z 4 maja 206 r., poz.113),
- Uczestnikowi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych przysługują prawa określone dokumencie zatytułowanym ZMIANA W PRZEPISACH O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, dokument jest dostępny w każdym sklepie oraz na stronie internetowej.
- Uczestnik Programu może otrzymać przy dokonywaniu zakupów ; Kartę Lojalnościową.
- Warunkiem otrzymania Karty jest wypełnienie FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO, zawierającego oświadczenie o akceptacji niniejszego regulaminu. Aktywacja Karty następuje przy kolejnych zakupach.
Program :
- Od dnia 01.01.2023, Uczestnik dokonując jednorazowych zakupów w sklepach Sieci Delfin za kwotę nie mniejszą niż 10 zł , otrzymuje 1 punkt rejestrowany na Kartę Lojalnościową. Ilość punktów rejestruje kasjerka, po okazaniu Karty przy zakupach. Wielokrotność kwoty wynikająca z wartości zakupu równa się wielokrotności zarejestrowanych punktów. Do zakupu nie wliczają się: napoje alkoholowe, papierosy, e-papierosy, doładowania telefoniczne .Uczestnik po uzbieraniu 200 pkt. jest upoważniony do odbioru bonu towarowego na zakupy w sklepach Sieci Delfin na kwotę 12,50 zł. ( bonem można płacić za zakupy z wyłączeniem: napojów alkoholowych, papierosów, e-papierosów, doładowań telefonicznych ).Uczestnik po uzbieraniu 400 pkt. jest upoważniony do odbioru bonu towarowego na zakupy w sklepach Sieci Delfin na kwotę 25 zł ( bonem można płacić za zakupy z wyłączeniem: napojów alkoholowych, papierosów, e-papierosów, doładowań telefonicznych ).Uczestnik po uzbieraniu 800 pkt. jest upoważniony do odbioru bonu towarowego na zakupy w sklepach Sieci Delfin na kwotę 50 zł ( bonem można płacić za zakupy z wyłączeniem: napojów alkoholowych, papierosów, e-papierosów, doładowań telefonicznych ).
- Odbiór bonu następuję w kasie w sklepie należącym do Sieci Delfin zawartych w załączniku nr 1. Wartość bonu nie jest wliczana do wartości zakupów uprawniających do otrzymania punktów oraz nie może być wymieniona na gotówkę.
- Bon musi zostać wykorzystany w pełni przy zakupach, kasjerka nie wydaje reszty w złotówkach.
- Bonem można zrealizować zakupy towarów nie objętych promocją.
- Termin realizacji bonu jest podany na bonie.
- Ilość punktów uzbieranych na Karcie Lojalnościowej Klient może sprawdzić każdorazowo na paragonie, na stronie internetowej www.delfin.pl, wysyłając prośbę o podanie takich danych, podając numer karty, na adres email.: biuro@delfin.pl lub bezpośrednio u kasjerki na sklepie.
- Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów związanych z Kartą Lojalnościową (posiadanie i korzystanie z Karty Lojalnościowej w sposób opisany w niniejszym regulaminie jest bezpłatne).
- Dodatkowo posiadacze Kart Lojalnościowych, mogą uczestniczyć w Promocjach przeznaczonych tylko i wyłącznie dla nich, komunikowanych w gazetkach, plakatach, stronie internetowej i innych materiałach promocyjnych.
- Program trwa do 31.12.2023 , w każdej chwili może zostać przerwany lub przedłużony o czym Uczestnicy zostaną powiadomieni poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej sklepów SIECI DELFIN lub w gazetkach promocyjnych oraz bezpośrednio w sklepie. W przypadku przerwania programu Uczestnik ma miesiąc licząc od daty opublikowania w/w informacji, na wykorzystanie nagromadzonych punktów na Karcie Lojalnościowej. W przypadku przedłużenia programu użytkownik zachowuje nagromadzone punkty na karcie lojalnościowej.
- W każdym czasie Uczestnik może zrezygnować z udziału w Programie. Rezygnację należy przesłać na adres: biuro@delfin.pl.
Reklamacje :
- Wszelkie reklamację związane z Karta Lojalnościową należy zgłaszać na numer telefonu : 033 845 55 20 wew. 25 / 033 848 55 19 wew. 24 lub na adres email : biuro@delfin.pl
- Reklamacje niewymagające uzupełnienia są rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. W przypadku uzupełnienia reklamacji, termin 14 dni liczony jest od momentu uzupełnienia reklamacji. O sposobie rozwiązania reklamacji, uczestnik zostanie powiadomiony drogą jaką została ona zgłoszona.
Postanowienia końcowe :
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowania znajdują powszechnie
obowiązujące przepisy polskiego prawa.