
ZORIENTOWANIE NA KLIENTA I JEGO POTRZEBY
Codzienie dla naszych odbiorców tworzymy dobrze zorganizowaną i zaopatrzoną sieć sklepów. Satysfakcja Klientów jest motorem napędowym do działania i ciągłego ulepszania oferty produktowej i obsługi klienta w naszych sklepach

WSPÓŁPRACA według zasady DOCENIEJ A NIE OCENIAJ
Cenimy sobie dobrą atmosferę w zespole, dbamy o relacje i wysokie standardy zarządzania ludźmi, bo zgrany zespół jest podstawą efektywnego działania – to przekłada się na zdowolenie klientów. Nasi praocnicy po godzinach pracy – stają się klientami sklepu – ważne aby identyfikowali się z wartościmi firmowymi, rozumieli je i stosowali w praktyce

ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ZAANGAŻOWANIE to ważne zasady, które wyznajemy
Naszym priorytetem jest budowanie pozytywnych relacji z naszymi pracownikami opartych na wzajemnym zaufaniu, uczciwości i dotrzymywaniu zobowiązań i umów, wsparciu w rozwoju oraz motywacji.

STAŁY WZROST I OTWARTOŚĆ NA NOWOŚCI
Stawiamy nacisk na szkolenia naszych pracowników oraz awanse wewnętrzne, posiadamy programy rozwojowy dla zespołów zarządzających sklepami, jesteśmy też otwarci na nowości technologiczne – z ciekawością patrzymy w przyszłość, bo każda zmiana daje nowe możliwości

SKUTECZNOŚĆ W DZIAŁANIU
Dzięki współpracy opartej na zaangażowaniu, wsparciu i kompetencjom realizujemy cele, które sobie wyznaczamy. Konsekwentnie podnosimy sobie poprzeczkę, aby nie stać w miejscu