Stanowiska
ŚCIEŻKI KARIERY NA PLACÓWCE HANDLOWEJ
ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY PLACÓWKĄ
KIEROWNIK SKLEPU
- kierownik Sklepu bierze odpowiedzialność za kompleksowe zarządzanie placówką handlową i za osiągany przez niego poziom sprzedaży
- do dyspozycji ma zespół zarządzający sklepem, który wspiera go w codziennych obowiązkach
- kierownik Sklepu to osoba, która lubi pracę z ludźmi, w której nieustannie się coś dzieje, potrafi umiejętnie zarządzać personelem, jak również dbać o odpowiednią dostępność produktów dla Klientów
ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU
- zastępca Kierownika jest wsparciem dla Kierownika Sklepu, prowadzi samodzielnie zmianę i zarządza resztą załogi
- jest zdecydowanie prawą ręką Kierownika sklepu
- odpowiedzialny jest również w całości za proces zarządzania harmonogramem czasu pracy na placówce handlowej i comiesięczne przygotowywanie grafiku dla personelu
- osoby, które poznały funkcjonowanie sklepu od podszewki – mogą liczyć na szybki awans stanowiskowy
- ponad 90% Zastępców Kierownika Sklepu to osoby z awansu wewnętrznego, równie ważne są osoby z doświadczeniem zdobytym w innych sklepach
LIDER SALI SPRZEDAŻOWEJ
- to funkcja w strukturach firmy wspomagająca codzienną pracę Kierownika Sklepu
- jest łącznikiem pomiędzy biurem a salą sprzedażową.
- osoba pełniąca funkcję LIDERA sali sprzedażowej zajmuje się w dużej mierze miękkim tematami:
- stoi na czele danego zespołu (I i II zmiana)
- organizuje bieżące prace
- koordynuje i nadzoruje pracę swojego zespołu
KOORDYNATOR SALI SPRZEDAŻOWEJ I MAGAZYNU
- koordynator ds. magazynu i sali pełni funkcję łącznika pomiędzy ZZP a zespołem na sali sprzedażowej
- jednocześnie wchodzi w skład Zespołu Zarządzającego Placówką (ZZP) i aktywnie uczestniczy w organizacji pracy na sklepie
- odpowiada za optymalne wykorzystanie przestrzeni magazynowej oraz za efektywne wsparcie przy zarządzaniu personelem na sali sprzedażowej
- najlepszym specjalistom – sprzedawcom firma oferuje stanowisko Koordynatora/ Kierownika
INNI SPECJALIŚCI NA SALI SPRZEDAŻOWEJ
KIEROWNIK SERWISU MIĘSNEGO
- to osoba odpowiedzialna za całokształt funkcjonowania lady mięsnej i serowej
- zarządza zamówieniami na stoisku i pełni funkcję zarządzające pozostałym personelem wspomagającym
- jest odpowiedzialna za utrzymanie poziomu jakości produktów oraz odpowiada za jakość obsługi klienta
- ma do dyspozycji swojego ZASTĘPCĘ, który wspomaga codzienne wypełnianie obowiązków, również na zmianie przeciwnej
- serwis mięsny to żywe serce sklepu – dlatego ważne aby osoba, która pełni opiekę nad serwisem była ciepłym człowiekiem i miała duże pokłady zrozumienia dla klienta oraz lubi doradzać w wyborze najlepszego towaru
- najlepszym specjalistom – sprzedawcom firma oferuje stanowisko Koordynatora/ Kierownika
SPRZEDAWCA-KASJER
- Kasjer-Sprzedawca to osoba, która ma bezpośredni kontakt z naszymi Klientami, niejednokrotnie doradza im w trakcie zakupów
- obsługuje stanowiska kasowe, dba o wygląd sali sprzedaży, wykłada towar, sprawdza poprawność cen i terminy przydatności do spożycia
- do pomocy są zawsze inni Pracownicy Sklepu, którzy ze sobą współpracują
- osoby mają otwarte ścieżki awansu wewnątrz struktur firmowych
STARSZY SPRZEDAWCA - KASJER
- starszy sprzedawca pełni rolę łącznika między szeregowymi pracownikami a kierownictwem (ZZP)
- zajmuje się m.in. przygotowywaniem nowego personelu do wykonywania obowiązków na sali sprzedażowej i zapleczu sklepu
- pełni rolę wspomagającą w koordynowaniu pracy na sklepie
- to bardzo ważna funkcja w sklepie – osoba która zajmuje stanowisko STARSZEGO SPRZEDAWCY – musi prezentować wysoki poziom wiedzy praktycznej oraz zaangażowanie na sali sprzedażowej – przez co daje dobry przykład dla innych sprzedawców, którzy są na początkowym etapie swojej przygody z handlem
KOORDYNATOR SERWISU WARZYWNO- OWOCOWEGO
- to osoba odpowiedzialna za kompleksowe zaopatrzenie kącika warzywno- owocowego
- zarządza zamówieniami na stoisku
- jest odpowiedzialna za utrzymanie poziomu jakości produktów oraz odpowiada za jakość obsługi klienta
- serwis warzywno-owocowy – to miejsce kolorowe i rzucające się w oczy – dlatego ważne aby osoba, która pełni opiekę nad stoiskiem była ciepłym człowiekiem który ma zmysł estetyczny, lubi naturę i dba jak najlepszy ogrodnik o swój „ogródek sklepowy”
- najlepszym specjalistom – sprzedawcom firma oferuje stanowisko Koordynatora
SPECJALIŚCI WSPOMAGAJĄCY NA PLACÓWCE HANDLOWEJ
KOORDYNTOR DS. SIECI
Koordynator ds. sieci jest pracownikiem wspomagająca pracę Kierowników na poszczególnych lokalizacjach, a tym samym został wyposażony w kompetencje nadzorujące oraz zwierzchnie w stosunku do Kierowników na placówkach handlowych.
Koordynator ds. sieci służy wsparciem w zakresie:
- nadzorowania funkcjonowania sklepów w podległym terenie
- skutecznej realizacji wyznaczonych celów (współodpowiedzialność za osiągane wyniki oraz wizerunek sklepów DELFIN)
- zarządzania i motywowania Kierowników sklepów, wskazywanie rozwiązań i współpracy
DORADCA DS. WIZERUNKU
Rolą doradcy ds. wizerunku sieci jest dbanie o to, by klienci mieli swobodny dostęp do produktów. Stanowisko zostało utworzone i wprowadzone w sklepach jako element marketingu, który ma zwiększać sprzedaż. Doradca jest odpowiedzialny i dba o to, by na półkach była dostępna wystarczająca ilość artykułów, kontroluje daty ważności i podejmuje różnego rodzaju działania, których celem jest pozytywne wpłynięcie na wyniki sprzedażowe – od A do Z. Odpowiada za ekspozycję towaru w więcej niż jednym punkcie handlowym.
Doradca ds. wizerunku sieci jest również pracownikiem wspomagającym pracę zespołów sprzedażowych. Służy wsparciem w tematach:
- zarządzania i motywowania nowych członków zespołu – odpowiada za proces adaptacji na pokładzie firmy
- wspiera wiedzą i doświadczeniem również w tematach personalnych
- szkoli i nadzoruje tematykę z zakresu BHP
Rekrutacja
ANALIZA APLIKACJI - CV
- przesłane dokumenty aplikacyjne dokładnie analizujemy pod kątem dotychczasowego doświadczenia i umiejętności
- wybranych kandydatów zapraszamy na pierwszy etap rekrutacji, jakim jest rozmowa telefoniczna z pracownikiem Działu Rekrutacji
- w firmie działa również szybka ścieżka aplikacji – można wysłać sms o treści PRACA, wówczas konsultant oddzwoni i przeprowadzi krótki wywiad rekrutacyjny – bez konieczności przesyłania cv
ROZMOWA TELEFONICZNA
- w formie krótkiego wywiadu podczas którego, pracownik Działu Rekrutacji może dowiedzieć się więcej o wiedzy i doświadczeniu kandydata
- zaproszenie na spotkanie do Działu Rekrutacji lub na spotkanie online – w przypadku aplikacji na stanowiska wyższego rzędu
- stały kontakt z Działem Rekrutacji
SPOTKANIE OSOBISTE LUB ONLINE
- II etap – spotkanie osobiste z Dyrektorem Operacyjnym
- możliwość próbki pracy w formie – zadania praktycznego
- luźna atmosfera podczas spotkania – aby dodatkowo nie stresować kandydata
WITAMY W DELFINIE!
- najlepszym kandydatom proponujemy zatrudnienie w naszej firmie
- system szkoleń praktycznych nowych pracowników – od pierwszych dni pracy
- nowi praocownicy odbywają około dwumiesięczne szkolenie, podczas którego dokładnie poznają funkcjonowanie naszych sklepów oraz uczą się pracy na dedykowanych systemach
- wszyscy nowi pracownicy przystępują do szeregu szkoleń wdrożeniowych/warsztatowych
Co nas identyfikuje
MOTYWACJA
#jesteśmyzmotywowani
Motywacja jest tym, co nas nakręca. Chcemy stale się rozwijać, wyznaczać sobie nowe cele i je realizować. Motywacja dla każdego z nas znaczy coś innego, ale wiemy, że wspólnie jesteśmy w stanie osiągnąć znacznie więcej.
#jesteśmyodważni
Jesteśmy odważni, ponieważ dostaliśmy na to przestrzeń. Nie boimy się podejmować ryzyka. Myślimy kilka kroków w przód. Jednocześnie nasza ambicja sprawiła, że znaleźliśmy się w tym miejscu, w którym obecnie jesteśmy
INNOWACYJNOŚĆ
#jesteśmyinnowacyjni
Kreatywność w myśleniu o biznesie, ciągłe ulepszanie, wyszukiwanie nowych rozwiązań – to wszystko sprawia, że jesteśmy innowacyjni.
WYTRWAŁOŚĆ W DZIAŁANIU
#jesteśmywytrwali
Nie poddajemy się! Nawet jeśli coś nam się nie uda, to konsekwentnie dążymy do celu. Jesteśmy sumienni, rozważni i niezłomni.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA INNYCH
#jesteśmyodpowiedzialni
Odpowiedzialność za innych to bardzo ważna cecha, a empatia i troska o innych nie są nam obce.