(33) 848-55-20 biuro@delfin.pl
Sklep

Stanowiska

ŚCIEŻKI KARIERY NA PLACÓWCE HANDLOWEJ

ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY PLACÓWKĄ

KIEROWNIK SKLEPU

  • kierownik Sklepu bierze odpowiedzialność za kompleksowe zarządzanie placówką handlową i za osiągany przez niego poziom sprzedaży
  • do dyspozycji ma zespół zarządzający sklepem, który wspiera go w codziennych obowiązkach
  • kierownik Sklepu to osoba, która lubi pracę z ludźmi, w której nieustannie się coś dzieje, potrafi umiejętnie zarządzać personelem, jak również dbać o odpowiednią dostępność produktów dla Klientów

ZASTĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU

  • zastępca Kierownika jest wsparciem dla Kierownika Sklepu, prowadzi samodzielnie zmianę i zarządza resztą załogi
  • jest zdecydowanie prawą ręką Kierownika sklepu
  • odpowiedzialny jest również w całości za proces zarządzania harmonogramem czasu pracy na placówce handlowej i comiesięczne przygotowywanie grafiku dla personelu
  • osoby, które poznały funkcjonowanie sklepu od podszewki – mogą liczyć na szybki awans stanowiskowy
  • ponad 90% Zastępców Kierownika Sklepu to osoby z awansu wewnętrznego, równie ważne są osoby z doświadczeniem zdobytym w innych sklepach

LIDER SALI SPRZEDAŻOWEJ

  • to funkcja w strukturach firmy wspomagająca codzienną pracę Kierownika Sklepu
  • jest łącznikiem pomiędzy biurem a salą sprzedażową.
  • osoba pełniąca funkcję LIDERA sali sprzedażowej zajmuje się w dużej mierze miękkim tematami:
  • stoi na czele danego zespołu (I i II zmiana)
  • organizuje bieżące prace
  • koordynuje i nadzoruje pracę swojego zespołu

KOORDYNATOR SALI SPRZEDAŻOWEJ I MAGAZYNU

  • koordynator ds. magazynu i sali pełni funkcję łącznika pomiędzy ZZP a zespołem na sali sprzedażowej
  • jednocześnie wchodzi w skład Zespołu Zarządzającego Placówką (ZZP) i aktywnie uczestniczy w organizacji pracy na sklepie
  • odpowiada za optymalne wykorzystanie przestrzeni magazynowej oraz za efektywne wsparcie przy zarządzaniu personelem na sali sprzedażowej
  • najlepszym specjalistom – sprzedawcom firma oferuje stanowisko Koordynatora/ Kierownika

INNI SPECJALIŚCI NA SALI SPRZEDAŻOWEJ

KIEROWNIK SERWISU MIĘSNEGO

  • to osoba odpowiedzialna za całokształt funkcjonowania lady mięsnej i serowej
  • zarządza zamówieniami na stoisku i pełni funkcję zarządzające pozostałym personelem wspomagającym
  • jest odpowiedzialna za utrzymanie poziomu jakości produktów oraz odpowiada za jakość obsługi klienta
  • ma do dyspozycji swojego ZASTĘPCĘ, który wspomaga codzienne wypełnianie obowiązków, również na zmianie przeciwnej
  • serwis mięsny to żywe serce sklepu – dlatego ważne aby osoba, która pełni opiekę nad serwisem była ciepłym człowiekiem i miała duże pokłady zrozumienia dla klienta oraz lubi doradzać w wyborze najlepszego towaru
  • najlepszym specjalistom – sprzedawcom firma oferuje stanowisko Koordynatora/ Kierownika

SPRZEDAWCA-KASJER

  • Kasjer-Sprzedawca to osoba, która ma bezpośredni kontakt z naszymi Klientami, niejednokrotnie doradza im w trakcie zakupów
  • obsługuje stanowiska kasowe, dba o wygląd sali sprzedaży, wykłada towar, sprawdza poprawność cen i terminy przydatności do spożycia
  • do pomocy są zawsze inni Pracownicy Sklepu, którzy ze sobą współpracują
  • osoby mają otwarte ścieżki awansu wewnątrz struktur firmowych

STARSZY SPRZEDAWCA - KASJER

  • starszy sprzedawca pełni rolę łącznika między szeregowymi pracownikami a kierownictwem (ZZP)
  • zajmuje się m.in. przygotowywaniem nowego personelu do wykonywania obowiązków na sali sprzedażowej i zapleczu sklepu
  • pełni rolę wspomagającą w koordynowaniu pracy na sklepie
  • to bardzo ważna funkcja w sklepie – osoba która zajmuje stanowisko STARSZEGO SPRZEDAWCY – musi prezentować wysoki poziom wiedzy praktycznej oraz zaangażowanie na sali sprzedażowej – przez co daje dobry przykład dla innych sprzedawców, którzy są na początkowym etapie swojej przygody z handlem

KOORDYNATOR SERWISU WARZYWNO- OWOCOWEGO

  • to osoba odpowiedzialna za kompleksowe zaopatrzenie kącika warzywno- owocowego
  • zarządza zamówieniami na stoisku
  • jest odpowiedzialna za utrzymanie poziomu jakości produktów oraz odpowiada za jakość obsługi klienta
  • serwis warzywno-owocowy – to miejsce kolorowe i rzucające się w oczy – dlatego ważne aby osoba, która pełni opiekę nad stoiskiem była ciepłym człowiekiem który ma zmysł estetyczny, lubi naturę i dba jak najlepszy ogrodnik o swój „ogródek sklepowy”
  • najlepszym specjalistom – sprzedawcom firma oferuje stanowisko Koordynatora

SPECJALIŚCI WSPOMAGAJĄCY NA PLACÓWCE HANDLOWEJ

KOORDYNTOR DS. SIECI

Koordynator ds. sieci jest pracownikiem wspomagająca pracę Kierowników na poszczególnych lokalizacjach, a tym samym został wyposażony w kompetencje nadzorujące oraz zwierzchnie w stosunku do Kierowników na placówkach handlowych.

Koordynator ds. sieci służy wsparciem w zakresie:

  • nadzorowania funkcjonowania sklepów w podległym terenie
  • skutecznej realizacji wyznaczonych celów (współodpowiedzialność za osiągane wyniki oraz wizerunek sklepów DELFIN)
  • zarządzania i motywowania Kierowników sklepów, wskazywanie rozwiązań i współpracy

DORADCA DS. WIZERUNKU

Rolą doradcy ds. wizerunku sieci jest dbanie o to, by klienci mieli swobodny dostęp do produktów. Stanowisko zostało utworzone i wprowadzone w sklepach jako element marketingu, który ma zwiększać sprzedaż. Doradca jest odpowiedzialny i dba o to, by na półkach była dostępna wystarczająca ilość artykułów, kontroluje daty ważności i podejmuje różnego rodzaju działania, których celem jest pozytywne wpłynięcie na wyniki sprzedażowe – od A do Z. Odpowiada za ekspozycję towaru w więcej niż jednym punkcie handlowym.

Doradca ds. wizerunku sieci jest również pracownikiem wspomagającym pracę zespołów sprzedażowych. Służy wsparciem w tematach:

  • zarządzania i motywowania nowych członków zespołu – odpowiada za proces adaptacji na pokładzie firmy
  • wspiera wiedzą i doświadczeniem również w tematach personalnych
  • szkoli i nadzoruje tematykę z zakresu BHP

Rekrutacja

ANALIZA APLIKACJI - CV

  • przesłane dokumenty aplikacyjne dokładnie analizujemy pod kątem dotychczasowego doświadczenia i umiejętności
  • wybranych kandydatów zapraszamy na pierwszy etap rekrutacji, jakim jest rozmowa telefoniczna z pracownikiem Działu Rekrutacji
  • w firmie działa również szybka ścieżka aplikacji – można wysłać sms o treści PRACA, wówczas konsultant oddzwoni i przeprowadzi krótki wywiad rekrutacyjny – bez konieczności przesyłania cv

ROZMOWA TELEFONICZNA

  • w formie krótkiego wywiadu podczas którego, pracownik Działu Rekrutacji może dowiedzieć się więcej o wiedzy i doświadczeniu kandydata
  • zaproszenie na spotkanie do Działu Rekrutacji lub na spotkanie online – w przypadku aplikacji na stanowiska wyższego rzędu
  • stały kontakt z Działem Rekrutacji

SPOTKANIE OSOBISTE LUB ONLINE

  • II etap – spotkanie osobiste z Dyrektorem Operacyjnym
  • możliwość próbki pracy w formie – zadania praktycznego
  • luźna atmosfera podczas spotkania – aby dodatkowo nie stresować kandydata

WITAMY W DELFINIE!

  • najlepszym kandydatom proponujemy zatrudnienie w naszej firmie
  • system szkoleń praktycznych nowych pracowników – od pierwszych dni pracy
  • nowi praocownicy odbywają około dwumiesięczne szkolenie, podczas którego dokładnie poznają funkcjonowanie naszych sklepów oraz uczą się pracy na dedykowanych systemach
  • wszyscy nowi pracownicy przystępują do szeregu szkoleń wdrożeniowych/warsztatowych

Co nas identyfikuje

MOTYWACJA

#jesteśmyzmotywowani

Motywacja jest tym, co nas nakręca. Chcemy stale się rozwijać, wyznaczać sobie nowe cele i je realizować. Motywacja dla każdego z nas znaczy coś innego, ale wiemy, że wspólnie jesteśmy w stanie osiągnąć znacznie więcej.

ODWAGA

#jesteśmyodważni

Jesteśmy odważni, ponieważ dostaliśmy na to przestrzeń. Nie boimy się podejmować ryzyka. Myślimy kilka kroków w przód. Jednocześnie nasza ambicja sprawiła, że znaleźliśmy się w tym miejscu, w którym obecnie jesteśmy

INNOWACYJNOŚĆ

#jesteśmyinnowacyjni

Kreatywność w myśleniu o biznesie, ciągłe ulepszanie, wyszukiwanie nowych rozwiązań – to wszystko sprawia, że jesteśmy innowacyjni.

WYTRWAŁOŚĆ W DZIAŁANIU

#jesteśmywytrwali

Nie poddajemy się! Nawet jeśli coś nam się nie uda, to konsekwentnie dążymy do celu. Jesteśmy sumienni, rozważni i niezłomni.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA INNYCH

#jesteśmyodpowiedzialni

Odpowiedzialność za innych to bardzo ważna cecha, a empatia i troska o innych nie są nam obce.